Amateurs - 2017

De première nadert, maar niets is nog in orde: de spelers kennen hun tekst niet, er is geen decor, de kostuums zijn niet af. Wie zit er toch steeds aan het licht en geluid en wie heeft er nu eigenlijk de leiding? Toneelvereniging Molière uit Oude Niedorp geeft met de voorstelling ‘AMATEURS!’ een hilarische kijk in de wereld van het amateurtoneel.

Het publiek is getuige van een belangrijke repetitie van een amateurtoneelgroep. Na jaren van lollige kluchten en musicals willen de spelers een keer serieus muziektheater brengen. De zenuwen raken gespannen, emoties zoeken een uitweg en de gemoederen raken verhit. Volop ingrediënten voor een kostelijke avond waarin scherpe  humor, haat en nijd, liefde en verdriet elkaar in hoog tempo afwisselen. En dan is het einde ook nog heel anders dan verwacht!

Amateurs! werd op 4, 10 en 11 maart 2017 gespeeld.

Script: Wannie de Wijn

Regie: Patrick Kool

Spel: Rosa Bakker, Jeanet Bethlem, Lia Steur, Nico Steur, Cees Wijnands, Kees de Winter, Adri Wijnker, Carien Beukers, Peter Boersma, Niek van Langen en Loek Groen.

Regie-assistentie: Annelies Ursem

Grime: Ester Balder, Tonny Koelewijn, Bianca Koelewijn